запитуєте — відповідаємо
Як ознайомлювати з документами, якщо підприємство впроваджує СЕД, а деякі працівники відмовляються від КЕП
Вводимо на ТОВ електронний документообіг кадрових документів і свою систему електронного документообігу (СЕД). Чи всі працівники обов’язково мають оформити кваліфікований електронний підпис (КЕП)? Якщо хтось відмовиться робити КЕП або, наприклад, бабуся-прибиральниця не зможе ним користуватися, тому що в неї немає електронної пошти, комп’ютера, як вийти з ситуації?
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ