стаття 33 із 43
9
Вересень 2022року
запитуєте — відповідаємо

Як ознайомлювати з документами, якщо підприємство впроваджує СЕД, а деякі працівники відмовляються від КЕП

Вводимо на ТОВ електронний документообіг кадрових документів і свою систему електронного документообігу (СЕД). Чи всі працівники обо­в’я­зково мають оформити кваліфікований електронний підпис (КЕП)? Якщо хтось відмовиться робити КЕП або, наприклад, бабуся-прибиральниця не зможе ним користуватися, тому що в неї немає електронної пошти, ком­п’ю­тера, як вийти з ситуації?

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Як оформляти реквізит «Підпис» у трудових договорах та додаткових угодах до них
№ 9, 2022
Кадровий аудит. Тренінг 6: посадові та робочі інструкції