стаття 27 із 34
2
Лютий 2018року
запитуйте — відповідаємо

Працівниця-зірка гнобить колектив — як нормалізувати ситуацію

Наша компанія продає будівельні матеріали. У відділі збуту є зірка — sales-менеджер, яка працює швидко та результативно: укладає стільки ж договорів, скільки решта 10 працівників разом. Вона давно працює з серйозною клієнтською базою. Однак працівниця дозволяє собі зайве — зверхньо ставиться до колег, зухвало відповідає керівнику. Атмосфера в колективі псується. Керівник отримує все більше скарг. Звільняти зірку не хочемо — продавець вона унікальний. Як нормалізувати ситуацію та поведінку працівниці?
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Чи входить до страхового стажу час отримання соціальної допомоги на дитину з інвалідністю
№ 2, 2018
Излишняя скромность — синдром самозванца: выявляем, устраняем, строим карьеру