запитуйте — відповідаємо
Працівниця-зірка гнобить колектив — як нормалізувати ситуацію
Наша компанія продає будівельні матеріали. У відділі збуту є зірка — sales-менеджер, яка працює швидко та результативно: укладає стільки ж договорів, скільки решта 10 працівників разом. Вона давно працює з серйозною клієнтською базою. Однак працівниця дозволяє собі зайве — зверхньо ставиться до колег, зухвало відповідає керівнику. Атмосфера в колективі псується. Керівник отримує все більше скарг. Звільняти зірку не хочемо — продавець вона унікальний. Як нормалізувати ситуацію та поведінку працівниці?
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ