управління персоналом
2061 над рівнем ринку, або Як провести літній корпоратив із зиском для роботодавця
Традиційний формат корпоративного заходу — бенкет/музична програма — вичерпав себе. Він уже не допомагає мотивувати персонал та прищеплювати корпоративні цінності. Однак роботодавець закладає в бюджет чималі кошти на корпоратив. Як організувати захід в інтересах бізнесу, а не лише щоб «класно потусити разом»?
Три кити ефективного корпоративу: активна участь працівників; інформація; мотивація. До організації і програми свята потрібно залучити якомога більше працівників. Захід має інформувати про досягнення та цілі компанії. Найкращих необхідно нагородити. Решту — мотивувати. Формат заходу має бути оригінальний і цікавий. Як це втілити — у статті.
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ
