стаття 35 із 43
6
Червень 2018року
управління персоналом

2061 над рівнем ринку, або Як провести літній корпоратив із зиском для роботодавця

Традиційний формат корпоративного заходу — бенкет/музична програма — вичерпав себе. Він уже не допомагає мотивувати персонал та прищеплювати корпоративні цінності. Однак роботодавець закладає в бюджет чималі кошти на корпоратив. Як організувати захід в інтересах бізнесу, а не лише щоб «класно потусити разом»?

Три кити ефективного корпоративу: активна участь працівників; інформація; мотивація. До організації і програми свята потрібно залучити якомога більше працівників. Захід має інформувати про досягнення та цілі компанії. Найкращих необхідно нагородити. Решту — мотивувати. Формат заходу має бути оригінальний і цікавий. Як це втілити — у статті.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
«Плаває» тривалість робочого часу — запровадьте підсумований облік
№ 6, 2018
Забезпечення прав працівників, які мають дітей. Тест для кадровика