стаття 20 із 42
7
Липень 2018року
кадровий документообіг

Ініціали та прізвища в реквізитах документів — що спочатку, а що потім

Ініціали та прізвища — складова багатьох реквізитів. Автори документів наводять їх по-різному: іноді ставлять ініціали перед прізвищем, іноді — після. Як правильно?

Олександр Денисенко , член Центральної експертно-перевірної та Нормативно-методичної комісій Державної архівної служби України, Київ
Тетяна Мартинюк , головний редактор журналу «Головбух Медицина»

До реквізитів документа, що містять або можуть містити ініціали та прізвища, належать: адресат, підпис, грифи затвердження та погодження, текст, резолюція, візи, відмітки про засвідчення копії, про виконання документа та виконавця. У кожному реквізиті ініціали та прізвище мають чітко визначену позицію відносно одне одного. Що ставити спочатку, а що — потім, скерує стаття.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Де та скільки зберігати повідомлення про початок відпустки
№ 7, 2018
Посадова інструкція інспектора із захисту персональних даних