кадровий документообіг
Ініціали та прізвища в реквізитах документів — що спочатку, а що потім
Ініціали та прізвища — складова багатьох реквізитів. Автори документів наводять їх по-різному: іноді ставлять ініціали перед прізвищем, іноді — після. Як правильно?
До реквізитів документа, що містять або можуть містити ініціали та прізвища, належать: адресат, підпис, грифи затвердження та погодження, текст, резолюція, візи, відмітки про засвідчення копії, про виконання документа та виконавця. У кожному реквізиті ініціали та прізвище мають чітко визначену позицію відносно одне одного. Що ставити спочатку, а що — потім, скерує стаття.
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ