кадровий документообіг
Посадові та робочі інструкції: затвердження та реєстрація. Практикум
Посадові й робочі інструкції — обов’язкові документи, що мають бути на кожному підприємстві. Відсутність інструкцій є порушенням законодавства про працю, за яке роботодавця притягнуть до відповідальності. Продовжуємо практикум, що допоможе перевірити та скоригувати роботу з інструкціями на всіх етапах — від складання та оформлення до ознайомлення та зберігання
У другій частині практикуму: способи затвердження посадових і робочих інструкцій; делегування права затверджувати інструкції; наказ про делегування; реєстрація інструкцій.
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ