стаття 15 із 44
9
Вересень 2018року
кадровий документообіг

Посадові та робочі інструкції: затвердження та реєстрація. Практикум

Посадові й робочі інструкції — обов’язкові документи, що мають бути на кожному підприємстві. Відсутність інструкцій є порушенням законодавства про працю, за яке роботодавця притягнуть до відповідальності. Продовжуємо практикум, що допоможе перевірити та скоригувати роботу з інструкціями на всіх етапах — від складання та оформлення до ознайомлення та зберігання

Ірина Іванченко , експерт із кадрових питань, Київ

У другій частині практикуму: способи затвердження посадових і робочих інструкцій; делегування права затверджувати інструкції; наказ про делегування; реєстрація інструкцій.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Новації від служби зайнятості: електронний кабінет роботодавця і звіт № 3-ПН через інтернет
№ 9, 2018
Чим кадровик може зарадити бухгалтеру із оновленим Звітом з ЄСВ