кадровий документообіг
Групування до справ документів різних видів: що разом, а що окремо
Із січня відділ кадрів розпочинає формувати справи 2019 року. Спокуса сортувати документи лише за видами або зберігати разом заяви, доповідні та накази — подеколи велика. Але «зручно» не має переважувати «правильно». Інакше матимете чималий клопіт у грудні, коли доведеться пересистематизовувати справи. Не помилятися допоможе зведення правил, як групувати документи до справ
Дізнайтеся, спільно чи окремо групувати до справ документи основних видів — накази, листи, заяви, доповідні записки, інструкції, положення, правила.
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ