стаття 18 із 47
1
Січень 2019року
кадровий документообіг

Як писати електронні листи, щоб не одержувати відмов

Анна Соснова , експерт із письмових комунікацій

«ЕФЕКТИВНИЙ» ЕЛЕКТРОННИЙ ЛИСТ

  1. Сформулюйте зрозумілу тему
  2. Напишіть стислий текст із позитивними афірмаціями
  3. Застосуйте формули чемності
  4. Оберіть стримане оформлення

У статті — правила листування, структура, види листів. Розповімо, як мова та оформлення листа впливають на правильне розуміння прочитаного. Запозичте мовні кліше, усталені конструкції. Ознайомтеся з рекомендаціями щодо ділового листування.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Часті питання про комісію із соцстраху. Пам’ятка кадровика
№ 1, 2019
Двосторонній друк документів: коли дозволено та як копіювати