стаття 18 із 36
10
Жовтень 2020року
кадровий документообіг

Рекомендаційний лист: як складати і коли надавати

Олександр Денисенко , член Центральної експертно-перевірної та Нормативно-методичної комісій Державної архівної служби України, Київ
Настанови
  1. як підвищити шанси працівника на успішне працевлаштування
  2. що викличе в майбутнього роботодавця сумніви, а що — довіру
  3. яких фраз у тексті листа уникати
  4. яких правил дотримувати

Якщо підприємству доводиться скорочувати штат, допоможіть працівникам, що потрапляють під скорочення. Складіть рекомендаційного листа. Він стане у пригоді, коли потенційний роботодавець попросить надати відгук керівника з попереднього місця роботи. Отримайте демодоступ та скачайте зразок рекомендаційного листа.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Як створити номенклатуру справ відділу кадрів: алгоритм
№ 10, 2020
Як змінити секретаря-друкарку на секретаря у зв’язку зі Зміною № 9 до КП