право і практика
З 16 січня 2021 року обслуговувати клієнтів треба лише українською. Чому це стосується відділу кадрів
Всі, хто обслуговує споживачів, переходять на українську. За порушення — штраф до 6800 грн. Ви скажете: «Відділ кадрів тут ні до чого, ми ж не обслуговуємо клієнтів». Відповімо — без кадровика директор не обійдеться. Прочитайте статтю, щоб дізнатися, як допомогти директору і убезпечити колег від штрафів
Закон про мову, який нашумів улітку 2019-го, знов нагадує про себе. З 16.01.2021 чинна стаття 30 цього закону «Державна мова у сфері обслуговування споживачів». З цієї дати обслуговувати споживачів та надавати інформацію про товари і послуги потрібно лише українською.
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ