право і практика
Як зобов’язати працівників обслуговувати клієнтів державною мовою: алгоритм для кадровика
Стаття допоможе
правильно регламентувати обов’язок
Підкаже
чи можна звільнити працівника, який не володіє українською
Український споживач отримав право, щоб його обслуговували державною мовою за замовчуванням — у супермаркеті чи в інтернет-магазині, у кав’ярні чи ресторані, в банку чи в аптеці тощо. З 16.01.2021 працівники сфери обслуговування зобов’язані обслуговувати клієнтів державною мовою. Нові правила торкнулися і ваших працівників? Зарадить ця стаття.
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ