стаття 12 із 40
2
Лютий 2021року
право і практика

Як зобов’язати працівників обслуговувати клієнтів державною мовою: алгоритм для кадровика

Ольга Догадіна , керівник експертної групи «Експертус Кадри»
Ірина Житкова , шеф-редактор Експертус Кадри
Стаття допоможе

правильно регламентувати обов’язок

Підкаже

чи можна звільнити працівника, який не володіє українською

Український споживач отримав право, щоб його обслуговували державною мовою за замовчуванням — у супермаркеті чи в інтернет-магазині, у кав’ярні чи ресторані, в банку чи в аптеці тощо. З 16.01.2021 працівники сфери обслуговування зобов’язані обслуговувати клієнтів державною мовою. Нові правила торкнулися і ваших працівників? Зарадить ця стаття.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Відповіді на три запитання, які допоможуть пройти перевірку з працевлаштування осіб з інвалідністю без штрафу
№ 2, 2021
П’ять запитань про оплату праці за змінного режиму роботи, що поставлять вам працівники