стаття 30 із 40
2
Лютий 2021року
HR-майстерня

Цифровий етикет: прокачайте культуру віртуального спілкування у працівників

Помилки й нетактовні формулювання у віртуальному спілкуванні з клієнтами часто руйнують репутацію компанії. Ображені клієнти скринять листування, розміщують у соцмережах, і в результаті підприємство втрачає прибутки. А неповага і некоректний обмін інформацією в листуванні між колегами гальмують бізнес-результати. Щоб уникнути цих проблем, навчіть працівників дотримуватися цифрового етикету. Домогтися цього без платних курсів вам допоможе стаття

Під час карантину значна частина нашого ділового спілкування опинилася в онлайні. У дистанційний формат перейшли важливі процеси, як-от електронний документообіг, відеоконференції замість особистих зустрічей та публічних заходів. Як комунікувати за етикетом з колегами та клієнтами, щоб не переходити межі ділових стосунків та не нашкодити компанії — з’ясуємо у статті.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Як оформити відпустку у зв’язку з вагітністю та пологами під час простою
№ 2, 2021
Правила цифрового етикету «Як ми спілкуємося з клієнтами». Пам’ятка працівникам