Цифровий етикет: прокачайте культуру віртуального спілкування у працівників
Помилки й нетактовні формулювання у віртуальному спілкуванні з клієнтами часто руйнують репутацію компанії. Ображені клієнти скринять листування, розміщують у соцмережах, і в результаті підприємство втрачає прибутки. А неповага і некоректний обмін інформацією в листуванні між колегами гальмують бізнес-результати. Щоб уникнути цих проблем, навчіть працівників дотримуватися цифрового етикету. Домогтися цього без платних курсів вам допоможе стаття
Під час карантину значна частина нашого ділового спілкування опинилася в онлайні. У дистанційний формат перейшли важливі процеси, як-от електронний документообіг, відеоконференції замість особистих зустрічей та публічних заходів. Як комунікувати за етикетом з колегами та клієнтами, щоб не переходити межі ділових стосунків та не нашкодити компанії — з’ясуємо у статті.