ділова українська
Покращіть мовний рівень працівників: типові помилки і як їх позбутися
Як ви вітаєтеся з колегами: «Добрий день» чи «Доброго дня»? Маску «одягаєте» чи «надягаєте»? Коли в захваті розповідаєте про подарунок, кажете «самий кращий» чи «найліпший»? Якщо замислилися, вам у пригоді стане ця стаття. Розберемо часті помилки, порадимо, як уникнути словесних конфузів. Прочитайте самі та поділіться з вашими працівниками
Ця стаття допоможе підтягнути мовний рівень ваших працівників. Впевнені, що і для себе ви знайдете кілька цікавинок. Отримайте демодоступ і перевірте, чи не трапиться вам неочікуваних «сюрпризів» у звичних словах та словосполученнях.
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ