кадровий документообіг
Як налаштувати роботу з паперовими копіями електронних документів у відділі кадрів: чотири кроки
Працюємо з електронними документами
- для яких е-документів створювати паперові копії
- як засвідчити паперову копію е-документа
- як формувати паперові копії е-документів у справи
- як регламентувати роботу з е-документами та їхніми копіями
Під час карантинних обмежень багатьом підприємствам довелося максимально зменшити паперовий документообіг та перейти на електронний. Адже ситуація, коли особисті зустрічі та перебування в офісі неможливі, не залишила часу вагатися.
Як кадровику перейти на електронний обмін документами та ознайомлення з ними, щоб дотримати закону — у статті.
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ