стаття 21 із 42
4
Квітень 2021року
кадровий документообіг

Як налаштувати роботу з паперовими копіями електронних документів у відділі кадрів: чотири кроки

Олександр Денисенко , член Центральної експертно-перевірної та Нормативно-методичної комісій Державної архівної служби України, Київ
Працюємо з електронними документами
  1. для яких е-документів створювати паперові копії
  2. як засвідчити паперову копію е-документа
  3. як формувати паперові копії е-документів у справи
  4. як регламентувати роботу з е-документами та їхніми копіями

Під час карантинних обмежень багатьом підприємствам довелося максимально зменшити паперовий документообіг та перейти на електронний. Адже ситуація, коли особисті зустрічі та перебування в офісі неможливі, не залишила часу вагатися.

Як кадровику перейти на електронний обмін документами та ознайомлення з ними, щоб дотримати закону — у статті.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Як підписати електронний PDF-документ КЕП від АЦСК «Цезаріс»: інструкція для працівника
№ 4, 2021
Як оформити відпустку для догляду за дитиною до трьох років: кадровий алгоритм із готовими зразками