інструменти кадровика
Крапка та знаки оклику в повідомленні, або Як розпізнати агресію адресанта
Уявіть, що ви виконали завдання керівника й отримали повідомлення: «Треба переробити.» Усе б нічого, але ця крапка наприкінці насторожує? Керівник гнівається? Чи вам здається? А як щодо колеги, яка в робочому чаті відповіла: «Спасибі за допомогу, вже не актуально))»? У цьому разі, напевно, назріває конфлікт. Як же з’ясувати, де пасивна агресія, а де лише ваша уява? Розберемося у статті
Правила правопису не діють, якщо пишете в робочому чаті! Нейтральний знак пунктуації стає найзагадковішим, деякі засоби у повідомленнях налаштовують на агресію, інші ж свідчать про некомпетентність. Отримайте демодоступ і опануйте правила, як спілкуватися у груповому чаті.
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ