запитуєте — відповідаємо
Чи подавати на вебпортал ПФУ інформацію про призупинення дії трудового договору
З квітня по червень із працівниками призупинили трудові договори. Бухгалтер не показував цього в звітності, оскільки не було такої функції. КМУ змінив порядок розрахунку середнього заробітку для оплати лікарняних і визначив призупинення дії трудових договорів поважною причиною відсутності на роботі, яку виключають з розрахунку. Чи можна подати до кабінету ПФУ дані по певному працівнику, у якого лікарняний, що було призупинення і страховий стаж не нараховувався? Чи варто одразу на майбутнє подати цю інформацію взагалі по всіх, у кого було призупинення за цей період? Але як це зробити, якщо наказ про призупинення дії трудового договору з ініціативи роботодавця був один на всіх працівників?
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ