кадровий документообіг
Дві пам’ятки, що варто поширити у всіх підрозділах
ЧИТАЙТЕ
- Чим зарадить пам’ятка від працівника на час відпустки
- Який пункт включити до пам’ятки керівника
- Як скласти пам’ятку про доступ до документів
- Що передбачити в пам’ятці про роботу з копіями документів
Пам’ятки на час відсутності працівника, про ознайомлення з документами та отримання копій убезпечать від зривів у роботі, позбавлять від надокучливих запитань, поліпшать і пришвидшать документообіг. Скачайте зразки пам’яток зі статті та доповніть їх на свій розсуд.
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ
