стаття 17 із 33
4
Квітень 2018року
кадровий документообіг

Дві пам’ятки, що варто поширити у всіх підрозділах

Ірина Іванченко , експерт із кадрових питань, Київ
Тетяна Мартинюк , головний редактор журналу «Головбух Медицина»

ЧИТАЙТЕ

  1. Чим зарадить пам’ятка від працівника на час відпустки
  2. Який пункт включити до пам’ятки керівника
  3. Як скласти пам’ятку про доступ до документів
  4. Що передбачити в пам’ятці про роботу з копіями документів

Пам’ятки на час відсутності працівника, про ознайомлення з документами та отримання копій убезпечать від зривів у роботі, позбавлять від надокучливих запитань, поліпшать і пришвидшать документообіг. Скачайте зразки пам’яток зі статті та доповніть їх на свій розсуд.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Заяви з кадрових питань у СЕД — чи можна обійтися без паперових примірників
№ 4, 2018
Як скласти Положення про кадровий резерв: 9 правил