кадровий документообіг
Заяви з кадрових питань у СЕД — чи можна обійтися без паперових примірників
Приватне підприємство впроваджує систему електронного документообігу. Усі працівники отримують електронний цифровий підпис — ЕЦП. Чи можна створювати у вигляді електронних документів та засвідчувати ЕЦП заяви — про переведення, надання відпустки, матеріальну допомогу, звільнення тощо? Чи може новий працівник подати електронну заяву про прийняття на роботу, якщо має особистий ЕЦП, отриманий у ДФС?
Заяви мають тимчасовий строк зберігання, тому заяви у формі електронних документів дублювати на папері не потрібно. Виняток становлять заяви про прийняття на роботу. До них бажано додати й заяви про звільнення. Роз’яснення — у статті.
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ
