управління персоналом
Агенти змін, або Що робити, коли персонал опирається новаціям
Дізнайтеся
- Як переконати консерваторів, що новий порядок їм на користь
- Хто такі агенти змін і з кого їх вербувати
- Як розмовляти з впертюхами, які чинять опір змінам
- Як вивести критика на сцену
Навіть корисні й потрібні новації працівники можуть не прийняти. Одні висловлюватимуть невдоволення пасивно — ігноруватимуть нові правила. Інші діятимуть активно — спробують дискредитувати новий порядок і повернутися до старих методів роботи. Продумайте власний план, як боротися з корпоративними консерваторами. На допомогу — добірка практичних методів. Комбінуйте окремі техніки. Це допоможе швидко і безболісно зломити опір.
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ