кадровий документообіг
Табель: як обліковувати робочий час
Продовжуємо вдосконалювати майстерність табелювання. Цього разу опановуємо мистецтво обліку робочого часу при звичайному режимі роботи, при змінному графіку, при неповному та скороченому робочому часі, при ненормованому робочому дні та при нестандартній тривалості робочого дня протягом тижня
Один з найзагадковіших кадрових документів — табель обліку робочого часу. Форма є, але без інструкції із заповнення. Тож кадровикам не лишається іншого, як об’єднати досвід, логіку та трохи фантазії з порадами експертів. З минулої публікації ви вже знаєте, що табель можна адаптувати під потреби підприємства. З цієї статті ви дізнаєтесь, як табелювати робочий час працівників за різних виробничих умов
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ