стаття 22 із 41
5
Травень 2021року
кадровий документообіг

Чотири запитання ФОП‑роботодавця про трудові книжки працівників + зразки записів

Олена Петровська , провідний експерт із трудового законодавства Експертус Кадри
ФОП приймає на роботу
  1. чи вести трудові книжки працівників
  2. як оформити нову трудову книжку
  3. як вносити записи в трудову книжку
  4. чи вести Книгу обліку руху трудових книжок

Фізособа-підприємець, який використовує найману працю, неодмінно замислиться над тим, чи має він право робити записи в трудових книжках працівників? Адже на підприємстві це зазвичай робить кадровик. А, можливо, ФОП не просто має право, а зобовʼязаний це робити? Сама по собі Інструкція з ведення трудових книжок відповіді на це запитання не дасть — лише в комплексі з іншими нормативними актами та офіційними розʼясненнями. У статті ми відповімо на найчастіші запитання підприємців про трудові книжки.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Як прийняти на «декретне» місце й уникнути п’яти помилок, що вилазять боком у разі судового спору
№ 5, 2021
Чи може працівник передати заяву з КЕП електронною поштою