кадровий документообіг
Чотири запитання ФОП‑роботодавця про трудові книжки працівників + зразки записів
ФОП приймає на роботу
- чи вести трудові книжки працівників
- як оформити нову трудову книжку
- як вносити записи в трудову книжку
- чи вести Книгу обліку руху трудових книжок
Фізособа-підприємець, який використовує найману працю, неодмінно замислиться над тим, чи має він право робити записи в трудових книжках працівників? Адже на підприємстві це зазвичай робить кадровик. А, можливо, ФОП не просто має право, а зобовʼязаний це робити? Сама по собі Інструкція з ведення трудових книжок відповіді на це запитання не дасть — лише в комплексі з іншими нормативними актами та офіційними розʼясненнями. У статті ми відповімо на найчастіші запитання підприємців про трудові книжки.
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ